Vägen till lycka

Gyllene lockar

Att städa hos andra kan vara kul men finns det något värre än att städa sitt eget rum? Aee tror fan inte det! Jag vet ju liksom vart jag har mina grejjer även om de ligger klädhögar överrallt och grejer utspridda här och där. Man har ju liksom sitt egna lilla system och tänker aah den gråa tröjan ligger i mitten av klädhögen som ligger under sängen etc etc.

Igår var det iallafall dags för en städning av rummet då familjevänner skulle komma besök som jag inte träffat på sisådär 18 år. För många skulle det fortfarande vara en mess men så fint har jag inte haft på väldigt länge så det kallar jag storstädning... 
rummet

Snart åker  mina gyllene lockar av och snacka om att jag kommer sakna dem efter all den tid vi haft tillsammans! Vet dock inte hur det ska klippas men något ska ske iallafall.
curly
2010-05-15 @ 12:27:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0