Vägen till lycka

Just Like A Drug, You Can't Get Enough

Tiden rinner verkligen iväg när man är här på Gotland! Utsikten är underbar vart man än är och även när det är dåligt väder är det vackert haha.

Igår kväll tog jag en sväng till Gotlands fläshigaste nattklubb, Hamnplan 5 för en drink och lite chill med Bananaaz och plötsligt där nere blir jag tillfrågad om jag vill vara gottlänning i två veckor.
Jag svarar: Eeh, jaa vad innebär det då?
Jon svarar: Vad sägs om att du kanske är dj i två veckor här på Hamnplan och börjar på onsdag V.29 och jag ger dig ***** kronor?
Jag blir helt stum, nervös och allt där till eftersom det är Stockholmsveckan vi snackar om och då vill man inte tabba sig. Får lite tid till att tänka över det och sen blir det att fatta ett beslut. Hade jag varit gryymm hade jag inte tvekat en sekund men nu var det ju ett jäkla bra tag sen sist jag spela och det är ju inte många gånger jag spelat heller. Men men allt har sin första gång och jag tror nog jag kör på detta! Holla at meeeee  
www.lifeofroysan.blogg.se
www.lifeofroysan.blogg.se
2010-07-18 @ 11:22:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Nabil

HOLLA!

2010-07-20 @ 16:13:01
URL: http://www.farbrornabil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0