Vägen till lycka

Lets welcome the weekend

Så sköööönt! kan inte komma på senast jag var hemma en skoldag innan klockan 12:S Ajaa idag inträffa det iallafall och jag har bara legat i sängen och checkat TV och sovit. Vakna precis ur min beutysleep och upptäckte att jag har blivit snyggare än aldrig förr 8-), fläshigt värre!

Jaa vad ska man säga, det är fredag och det blir snart att åka iväg och träna efter det vet jag inte vad som händer. Får se vad kvällen har att erbjuda, vart än vinden för mig tror jag nog det kan bli bra.

Ohooj februari är snart och det startar bra därför att jag och Anton har blivit erbjudna att spela flera gånger för att vi är så jäävla tüngaaa! Lazee will be there, we will be there, everybody will be theeeere! Sen slutar ju månaden perfect as well eftersom Milan fyller 25e och jag 26e och vi ska gå crazyyy!!

      
                                                       Chris Brown – They Say
                    
                                        Verse Simmonds – America (Feat. Pitbull)
                    
                            Travis McCoy – The Manual (Feat. T-Pain & Young Cash)
                    
                                                      Lloyd – Baby Don’t Do It
                    
                                               Jennifer Lopez - Everybody's Girl
                    
                                                              Iyaz - Solo
                    

Jalla loo!
2010-01-29 @ 14:48:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

lite outfit bilder borde du ha rooy!

2010-01-29 @ 17:15:37
URL: http://sofiaadolfsson.blogg.se/
Postat av: sofia

hahaha, ja jag ska fan göra det. bli inte förvånad om en kamera dyker upp någon dag då!

2010-01-31 @ 15:03:23
URL: http://sofiaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0