Vägen till lycka

Old but gold

Hann inte ta en tillräckligt lång nap innan träningen kände jag men ändå lyckades jag köra för fuullt. Bitch 10 here I come! Det är både skönt och inte skönt att träna på kvällar, nackdelen är att det brukar vara mycket folk som kommer efter jobbet etc som gör att man ofta får vänta på maskiner och så. Jag ska fan testa på något gemensamt pass därborta någon gång, om någon är sugen på att joina hoojtaaa...

Efter träningen bar det av till Slimmen, där vi lagade godaste köttfärssåsen och pastan eveer. Blev lite karaoke framför datan med oldie but goldie songs. Hade även åskådare i telefon som tyckte det lät feejnt, idol 2010 material. I bilen på väg hem fick vi höra en av de gaamla låtarna vi lyssade på innan, det måste ha varit ett tecken från ovan.

Ja nu är klockan snart två och jag kom väl hem för ett tag sen, riktigt skönt att man har ledigt imorgon men mindre kul att man har prov dagen efter:(

Nu blir det att brottas med mig själv bland lakanen. Men vi höres väl imorgon om jag överlever natten.

                                                    Hur sköön är den inte!
                        

Adios!
2010-01-19 @ 01:55:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh,lengesiden eg har hørt den backstreetboys sangen! Den e søt:)

2010-01-20 @ 04:12:47
URL: http://mstq.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0