Vägen till lycka

Ny dag nya tag

Tjululu kära läsare, hoppas allt är bra för här är det fina fisken!
Imorse när jag vakna ville jag knappt gå upp ur sängen utan ville "försova" mig men tragiskt nog gjorde jag inte det utan hann till skolan i tid och innan allt snöande hade satt igång. Jag tror för övrigt att jag går och lägger mig försent och att det är därför jag vill försova mig morgonen därpå. Schluutt på det nu, härefter ska jag lägga mig senast 02:00 hähä näråå men någon minut innan maybe!

Dagen har bestått av mycket diskussion från allt mellan A till Ö, plugg, chill och allt sånt som hör till en typisk vardag. Nu sitter jag och avlyssnar ett par låtar och funderar på vad jag ska göra härnäst. Nu står det iallafall still i huvudet så jag sätter härmed en punkt.

     

                             Justin Timberlake – Hallelujah (Feat. Matt Morris )
                  
                                       Keri Hilson – Knock You Down (Acoustic)
                   
                                           Enrique Iglesias - It Must Be Love
                  
                            Tyrese Ft. James Fauntleroy & Chris Brown - Perfume
                  
                                 Johnny Vegas-Paul Couture (prod. by L.M.F.A.O)
                   
                             Mary J. Blige feat. NatStar & Akon - Tonight (Remix)
                  

Pussiluttan
2010-01-27 @ 22:34:58 Fashion according to me Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0