Vägen till lycka

Mördarveckan

Shäät vad dålig jag varit på att uppdatera här då! Men jag har ingen jävla oork alltsåå :S
Ska sammanfatta mina dagar lite kort.

I lördags blev det utgång senare på kvällen men Thimbo, Cavalli, Lemi och Fagen. Testade på Pitch Black för första gången sedan de öppnat och till en början var det folkmängden sisådär men senare blev det allt fler och fler, det var ett bra drag iallafall. Något ni kan notera är att jag GICK hem i lördags, hur jag lyckades är en annan tia.

Så vad har jag gjort idag då? Jo jag har varit i skolan haft bokpresentation och så mycket mer, satte mig in tha library efter skolan och plugga matte en timma sisådär. Efter det trampa jag hemmåt till Slim sen hem till mig för att packa bägen och off to gymmet to burn some calories.

Den här veckan blir rätt så tung och innebär mycket pluggande så kanske blir lite glapp lite här o där i bloggish. Nu blir det att vänta in paradise

               
                                              Jamie Foxx - Quit Your Job
               
                                             Taio Cruz - What You Need
              
                                           Linkin' Park - Not Alone  (Haiti)
               

So long!

2010-01-26 @ 22:04:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

Gillar musiken på din blogg myyyyyyyyyyyyyyycket! Bra jobb där!

2010-01-27 @ 22:27:14
URL: http://sofiaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0