Vägen till lycka

Had an awesome evening

Igår var det ju såhär att jag visste inte att Nautilus stängde klockan fyra på lördagar. Därav kunde jag inte åka och tränish. Men detta skulle inte få stoppa mig så jag tog mig min egen träning här hemma i mitt rum och kände mig sätt stolt över mig själv som tog initiativet att träna ändå. Lite mat och en feeting dusch på detta så var man igång.

Ryktena som gick visade sig vara sanna. Besök fick jag av Lambert, Milan och Selim som kom förbi för att kolla läget. Jag fläsha upp mig med kläder och off we went till centrum för att köpa lite smått & gott. Nästa stopp var hos slimmen där det blev lite chirre och coke samt lite snack sisådär.

Då vissa var tråkiga och inte ville förgylla kvällen och Milan som hade tävling i Stockholm idag så blev det inget större sällskap. (Milan när du läser det här betyder det att du vann hela skiten och numera är världsmästare). Iallafall vi skjutsa hem Milan till EKH och jag och Lambert åkte sen tillbaka till stan hem till värden himself.

Efter litet ombyte och förkrök bar det av till ågatan, efter lite om och men så hamnade vi på Platå. Träffade Lamberts jobbkamrater som hade åkt ända från Stockholm för att festa i Linköping, veeem gör det?! Det var ju lite extra roligt att de åkte hem samma kväll/natt. Men ska inte klaga de såg ut att ha ganska kul så det var roligt att se. Igår hade vi eller iallafall jag skitkuul. Trodde inte att det skulle vara så mycket folk men det var iallafall gott om folk.

Efter Platå blev det käk på Hakepi/Äckelpi. Sena utekvällar när folk är som fullast försöker folk lura personer så fort det bara går. Jag bad klart och tydligt om en liten kebabtalrik med stark sås, klart får jag det men får betala för en stor! Jag klagar och säger jag beställde en liten och snubben som gjorde maten sa: Du sa bara en kebabtalrik. Även om jag hade sagt det så innebär ju inte det att jag ska ha en STOR! Okej det är bara en slant extra vi snackar om och jag kastar pengar sådär, neråå men ah ändå det är själva saken att försöka lura man blir lite sne på.

Efter krubbet bar det av på andra äventyr, lite busringningar på det så var klockan strax efter 6. Min private chaufför kom och plocka upp mig och jag klev väl innanför dörren runt halv sju imorse.

Blev visst ett långt inlägg det här, det ända jag ville säga var att det var en vääldiiigt rooliiig kväääll! Tack alla som var involverade.

I'll be back
2010-01-17 @ 14:48:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: tove

wtf ?! har du en ny chaffis nu!?

2010-01-17 @ 18:38:06
URL: http://tovestolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0