Vägen till lycka

I'm booored

Det har varit en dålig update efter nyår, men har känt mig allt för hängig, trött och ej på det bästa humöret så jag spara det för mig själv istället för att dela med mig av det tråkigaaa. Orkar inte summera nyåret men kan säga att det inte var det bästa direkt men det var helt okej. Alla var splittrade och ingen visste vad som skulle göras vid nyår. Får se till att planera bättre till nästa gång, hähää!

                                                  Ke$ha – TiK ToK Feat. Pitbull (Remix) 
                         
                                                       Matisyahu Feat. Akon - One Day 
                         
                                                           Frankie J - I Aint Trippin
                         
                                                     Lo-Boy Feat. Git Fresh - Git Ghetto
                         
                                                             Yero - Private Dancer
                         
                                             Nick Lachey - The Way That You Love Me
                         


Hollaa!
2010-01-03 @ 18:02:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0