Vägen till lycka

Everything comes to an end

Nu är jag inte mer än helt slut! Sista dagen på lovet fick ett skönt slut iallafall. Började min vårprommis med att gå till Lambert som jobbade i Linköping idag och som för övrigt sticker iväg igen. Hoppas vi får se eller höra dig inom en månad igen iallafall...

Jag gick in till stan och därefter tog jag mig en runda runt ån ENSAM. Vilket jävla väder det var då, underbart var det. Satte mig på en parkbänk och fick lite solsken på mig. Gick vidare och fånga lite kort därav blev det en bildbomb idag.

Nu känner jag att jag måste ta en tupplur innan jag sysslar med något annat. Vi höres om Ni har tur!

akon
iphone
bonaqua
fågel
stångån
stångån
converse
stångån

stångån
stångån

domkyrkan
2010-04-11 @ 20:00:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnéa

vad gör du i mina kvarter lonley wolf? ;)

2010-04-11 @ 22:14:16
URL: http://linneaerlingborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0