Vägen till lycka

Kära dagbok!

Du vill säkert veta vart jag hållt hus idag eftersom det var ett tag sen vi sågs. Vad har jag gjort då? Jo det var ju liksom så att jag gick till slimmen och bila in till stan för att möta lite grabbs if ya know what I mean. Första destination blev Espresso House där jag sänkte ner årets första frappe! Efter detta tog vi en runda på stan, testa en kostym som satt naaajs på mig som allt annat;)

Gick ner till gymmet och lyfte lite skräp, Lemi gjorde sällskap och visade vart skåpen skulle stå. Efter det var han hungrig och ville käka så han förde oss till donken och sänkte hur mycket fett som helst och vi bah: Okeej, smidiigt...

Jag har för övrigt tandläkartid imorgon, för Er som undrar.

frapino before
frapino after
Jag är allmänt skön
moi
Milan leker biffig
lemi
edin leker kurragömma
edinboy
Slim leker bizzneezzmaan


Grinda på G
2010-04-07 @ 00:33:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0