Vägen till lycka

P.Y.T

Året är 2009,datumet är 28e novemeber,dagen är lördag, klockslaget är 20:24 och humöret är på topp!Sjukt trött och seg men ska inte klaga.
Blev ingen update igår så tar berättar lite om gårdagen. Var i skolan till 20 över 10 och tog en lunch efteråt. Efteråt blev det att kötta gymmet med Emil,Jacob och Tholleboy. Kasta oss i ångbastun och loosa några kilogram vatten. Efter gymmet blev det att ta bygga upp musklerna ytterliggare på Hakepi, notera att vi alla drog varsitt glas vatten till maten! Sen blev det att säga tjingeling till grabbarna och jag mötte upp Milan, Phille och hans typ tös eller så:) sen ett ciao till dem också och jag drog mig hemåt en snabbis. Därefter stog jag på resecentrum i cirkus en jävla timma och vänta på 3 bussar som inte kom,knaaaas!! Aja tog bussen till Felicious där kvällen avslutades. Kollade på paranormal activity, sämsta "skräckisen" någonsin typ inte ens läskiiig.  

Tog mig till Slimmen idag och därifrån bar det av till Tornby. Blev lite Shopping sådär, fick i mig fyra weinerkorvar från IKEA så greaat! Det var planerat att jag verkligen inte skulle handla något, men kompisen tvinga mig till att köpa ett par boots! Nu sitter man här hos honom och pumpish Michael Jackson på hög nivå!


                                                       Michael Jackson - Pretty Young Thing(P.Y.T.)
                                       








Som alltid, vet inte vart vinden för oss och vi vet inte vart vi ska men vi ska komma dit

So long

Roysan
2009-11-28 @ 20:24:26 Fashion according to me Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0