Vägen till lycka

What a day!

Min dag började verkligen inte bra. Vaknar klockan sju och gör iordning mig och är senare klar för att dra mig mot skolan runt 08:50. Jag tittar ut ur fönstret en snabbis och ser att det är kallt ute så tar på mig en tjockare jacka och går ut.

Väl nere vid min cykel, står jag och försöker öppna min cykel, men satan i gatan låset hade fryst faast. Försöker värma låset lite, hämtar till och med en tändare vilket inte var till någon hjälp. Upp igen för att hämta nyckel till en annan cykel meen sjäälvklart skulle ju det låset också vara fruseet!!! Klockan är nu 08:00 och jag börjar 08:10,är på väg till busshållplatsen för att ta bussen och självklart ska den sakta åka förbi mig med skönt flow när jag endast har 20 meter kvar. Jag tänker äsh den kör ju ändå runt hela stället och går snabbt som fään till nästa möjliga busshållplats som ligger cirkus en halv kilometer bort. Trooor ni inte bussfaan åker förbi mig igen och denna gång med 10 meters marginal!! Det hela sluta med att jag fick gå till skolan typ 2,5 kilometer sådär, så någon fick sin dagliga motion iallafall.

Kändes lite sisådär då att jag ens gick upp klockan sju eftersom nästa lektion började vid ETT. Aja duktig som jag var satt jag i bibblan och plugga i tre hours maybe, har ju NK prov imorgon Yippii!! Måste plugga nu också innan vi får besök, pappsen fyller år och han har bjudit sina närmsta bloggmates. Hörs senare kanske måste till Resecentrum och hämta Kenza nu!
                                                             Tiden bara riinner iväg


Young Money – Bedrock (feat. Lloyd)(smokin hooot)

Konnichi wa

Roysan

 

2009-12-02 @ 17:29:50 Godis att klicka hem Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

boort me censuuren björne :D hahah

2009-12-02 @ 17:41:45
Postat av: landskamrat from ljunkish.

2009-12-03 @ 17:43:15
URL: http://åäö.se
Postat av: här igen

2009-12-03 @ 17:44:50
Postat av: här för 3 gången

nu förstår jag var man ska skriva. ville igentligen inget, ville bara säga att jag ofta får mig ett gott skatt när jag läser din bloggish forsätt så azzz^^^^^^fniz

2009-12-03 @ 17:47:02
Postat av: 4 och sista

Sorry för jag spammar

2009-12-03 @ 17:50:28
Postat av: Roy

hahah sjuuuk person

2009-12-04 @ 00:05:52
URL: http://lifeofroysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0