Vägen till lycka

Säterdääj

Då kör vi en sammanfattning av fredagen. Tog bussen till EsTeHåElEm klockan åtta på morgonen. Satt på bussen och vila ut mig samtidigt som Slumdog Millionaire spelades, grymmt bra film för övrigt! Första stoppet blev vid Naturhistoriska Riksmuseet, där man fick springa runt som barn och titta och testa på hääftiga grejs:). Sedan blev det Cosmonova och se på film men jag fick dock besök av John Blund. Lunchdags var på G och senare blev det trippen in till staden.

Bussen släppte av oss i stan och det blev att starta glidningen. Möttes upp av ett par vänner, vet inte om ni vet vilka det är men det var Kenza, Elin Kling, Ida Ragnarsson(Pungdask), Martina Fabretto(Rika uteliggare) och some other people. Jag blev blindfolded och fördes till ett ställe. När jag fick se igen hade jag kommit till ett riktigt fläshigt ställe och befann mig nu på bloggfesten. Så himla kul vi hade, sprutade Pommac och allt blev flipp. Efter någon timma var jag tyvärr tvungen och dra så jag sa adjö och fick en fem kilo tung goodiebag. Tänkte lite för mig själv behöver jag alla dessa tjejgrejs och kom fram till att jag kunde ge bort lite i julklapp...

Jag hade kameran med mig men glömde självklart minneskortet hemma, så blev tyvärr inga bilder igår:(

Tog min bag, mötte upp Ali bom bom pow och Jude Law a.k.a Sirwan Maximus och gjorde shoow på Stockholms trottoarer. Hade hoppats på att jag skulle hitta mycket därborta men hittade nadaaa och gick runt tjurig. Till slut köpte jag två t-shirts utan att känna behov av dem men ville dämpa ångesten lite, hähä. Fötterna värkte och vi tog oss till LHC bussen som skulle ta oss hem.

Anlände cirkus klockan 21:00 i stan och blev upphämtad av Lambert i sin 3 bil. Vi cruisa runt mötte upp Slimmen och tvätta bägge bilarna. Efter ett tag gick vi in till Linköpings "Stureplan", och det var mer folk där än förväntat. Gick dock aldrig in någonstans. Träffade lite folks och sedan tog vi och käka innan vi gitta hem.
                                                                   
                                                           Jag och friendsen på en photoshoot i somras.
                          
                                                                             Kid Cudi – Cudderisback
                                                     


Tjingeling

Roysan

 

2009-12-05 @ 18:28:59 Fashion according to me Permalink


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Vilket långt inlägg:P Bra skrivet

Fin blogg du har:)

2009-12-06 @ 06:57:51
URL: http://cityboys.blogg.se/
Postat av: steVe

haha vilken snubbet asså

2009-12-06 @ 15:57:03
URL: http://stevieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0