Vägen till lycka

P.L.U.G.G.I.N.A.T.I.O.N

Idag var en rätt skön dag och detta because of att vi skickat in vårt rabatthäfte till tryckeriet, så det känns jävligt skönt och asvlappnande. Snart har du den i din hand, häftet som kommer få dig att spara big cash som du senare kan använda för att schteek på Ågatan! Vänta någon vecka och du har Gymnasiehäftet i din hand.

Kanske sovit två timmar idag efter skolan vilket innebär att jag inte kommer kunna sova inatt, vänt om på dygnet till maaax!

                                  Chris Brown feat. Ester Dean - I Love You (ladda hem diirr)
                                      
 
Sitter nu och pluggar på naturkunskap, inget jag förstår mig på, och inget jag vill förstå mig på heller...
Gaaah vad jobbigt det äär, orkar inte skiten! Har prov på thursday och kan ju 0.5% av 10000, går ju sisådär azzz.
Är du duktigt och känner att du vill help me, ring 073-112 och fråga efter mig på U.S för jag kommer nog hamna där snart. Back to work

pussiluttan

Roysan 
2009-12-01 @ 22:31:22 Godis att klicka hem Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0