Vägen till lycka

Ett liv utan musik är inget liv

Detta trista väder är skit, nederbörd och kyligt. Man somnar när det är mörkt ute och man vaknar när det  fortfarande är mörkt också.

Aldrig kan man ens cykel få stå i fred. Hade cykeln inne i staden över helgen och skulle ta hem den idag. Kommer ut ur skolan, tar upp nycklarna låser upp och sätter mig på cykeln och börjar trampa någon meter tills jag inser att jag har flat tire där framme:S. Tur att Linköping är frikostig och satt ut en cykelpump vid Pusslunden! Jag and my cykel vandrade in för att låna lite luft och sedan trampa jag hem fort som attans i duggregn.

Här är jag nu, liggandes i min säng med datorn i knät som sänder bad strålning till mina soldiers. Jag är så trött att jag kan notera att jag hunnit somna ett antal gånger under detta inlägg...


Bjuder på mycket godis idag, så mycket att det räcker i månader! Så med det sagt tar jag nu ledigt i cirkus en månad

     
 
Jason Derulo – Fairytale                                                Rock City – Take Her Home

Chris Brown – I Need This                                            Chris Brown – For Ur Love

Elliott Yamin – Without You                                               Brandy – Somethings Missing

Brandy – Romeo & Juliet                                                 Alicia Keys – Unthinkable (I’m Ready)

Snoop Dogg – Pronto (Feat Soulja Boy)                            Flo Rida- Spotlight (Freestyle)

Sammie – One Night                                                          DMX – Love That Bitch

Eminem – Elevator                                                            Miss B – Turn It Up (Feat Flo Rida)

Lil Wayne – On Fire                             Taio Cruz Feat. Sugababes Busta Rhymes & Wahid – Shes Like A Star


Holla at ya

Roysan

2009-12-07 @ 18:25:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Robin Hals

Roy, du är kung. Har så sjukt mycket bra musik.

2009-12-07 @ 20:50:42
Postat av: Roy

Haha, tack Robin;)

2009-12-07 @ 23:18:53
URL: http://lifeofroysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0