Vägen till lycka

Gjorde knaaas

Vilken gaaleen kväll säger jag bara. Kvällen hade sin början i Johannelund där det blev lite föris hos Atrinho med ett par grabbar, vissa var lite mer dragna än andra. Senare gled vi in till stan and showed who ran this town last night. Vi hängde på Sliver nästan hela kvällen och det var nästintill fullpackat där inne. Kul att det var så jävla mycket folk ute igår iallafall, då blir humöret maxat och man fick träffa massvis med folk.

När natten började närma sig mot sitt slut fortsatte dock ett bra gäng vidare. Jag och Anton köpte varsin kebabrulle och gick hem till Adam där resten av folket befann sig. Det var en mysig promenix, Anton var full som fan, halka 10 gånger och råka äta gul snö. Vi anlände till vår destination och där var det ös för fulla muggar. Festen fortsatte så att säga och det dracks vin vid klockan 04:00 och vidare. Vissa var lite tråkiga, var trötta och ville sova. Försökte tagga till dem men gick väl lite sisådär... Sluta med att vi övertog Adams säng och tre pers fick tränga ihop sig där hela natten. Vi kanske somna efter klockan 06:00 eller iallafall Me och skulle upp vid 09:00 för att dra till skolavslutningen. Dock åkte ett antaal snooze alarm på!!

Gick till skolan, var på avslutningen, den sämsta under mina tre år på Katte måste jag säga, märktes verkligen att det är lågkonjunktur. In till stan, tog bussen hem och här har man legat i sin soffa hela dagen. Vet inte vart kvällen för mig men antagligen ingenstans(:

Ciao
2009-12-18 @ 19:57:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elin

haha jag känner mig träffad.

jag var nog ganska svårflirtad när det gällde kröka till morgonkvisten.

2009-12-21 @ 14:26:15
URL: http://www.elinaarvidsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0