Vägen till lycka

Vinna 64 Miljarder Kronor!

Gårdagen bjöd på en helt chill men ändå en mindfuckande kväll. Började med att dra till Actic tillsammans med Slimmen för lite discogymning men blev tyvärr inget disco. Relaxa i ångbastun och sedan fixa sig för att hämta Lambert på station.

Kommer hem till honom och han börjar med den gamla vanliga rutinen, "Tack för att du finns-presentutdelningen" Denna gång gick jag hem med en Michael Jackson tischa och Slim med 3 lax bara sådär.

Med hungriga magar satte vi oss på Five Tastes och tog en pizza med bea och drömde oss bort med kvällens diskussionsämne, "Tänk om man vann 64 miljarder kronor".

Jag
kom fram till att jag skulle ha sparat typ 3 lax för att klara mig resten av månaden och sedan skänka bort resten.

Lambert kom fram till att han skulle ta efter Hugh Hefner, black version och börja bygga upp ett nytt land som skulle heta Rutaganda.

Selim skulle vara tyst om att han vann och bara plötsligt försvinna, köpa massa hoes bygga upp en ö och föda upp en hel befolkning.

Jag tänkte jiiizeez skänk lite för fan...Menmen diskuterade ända in till stängning då det bar av till McDonalds för en fortsättning. Kvällen slutade med ett hejdå och lite depression.

McFlurryCalvin Klein

2011-03-11 @ 10:35:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0