Vägen till lycka

I'm Your Supplier!

Igår var det typ bonusomgången eller något på bloggen, eftersom det var fler än vad det brukar vara som hitta hit. Men det roliga är ju att det inte bara är folk från Sverige som tittar in utan people across the sea as well!

Klart det är kul med massor nytt folk och om det kunde fortsätta men alla är så jävla snåla med kommentarer.
De som typ oftast faktiskt brukar kommentera är de som inte är från Sverige och kommenterar något gammalt inlägg på engelska och ger creddd, ta efter dem gott folk! Kanske har jag bra träffar på google eftersom de hittat vägen hit. 

Och till allaa som tjaataar om att de inte finns mycket bildeer och att jag knappt skriver någoot, det här är ju faktiskt främst en musikblogg om Ni inte märkt det en, he heee..

But as you all know, I'm your supplier!

Lady GaGa - Born This Way (Dada Life Remix)

2011-03-15 @ 11:57:44 Godis att klicka hem Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0