Vägen till lycka

I'm Into You!

Älskar när man lyssnar på riktigt skön musik och är helt ensam och liksom bara gungar lite med huvudet och gör sköna moves som om du var stjärnan och världen kretsar kring dig. Nu är det iförsig så men ah Ni som tänker så vet vad jag menar.

Det här får bli kvällens låt och Jennifer Lopez och Lil wayne flippar den braaa, J-Lo is into Weezyyy!

 Jennifer Lopez Feat. Lil Wayne - Im Into You
 

 abu hassan/Fredrik Eddari  www.lifeofroysan.blogg.se
                   Abu Hassan / Fredrik Eddari
Hahaha Abu Hassan / Fredrik Eddari är en av de roligaste jag träffat. Hur vi satt på Cafét och han kallar Slim för jude, lär Ali hur man äter våfflor och skrek till sin svenska polare på skoj, jävla rasiiist. Alla svenskar kollar på honom helt crazy och fattar förstås inte vem det är.

Fick för övrigt också lite sommarkänslor precis och lite flashbacks från Gotland i somras. Kom på att jag inte lagt upp alla bilder då gjorde flippen där borta, så ska väl klistra ihop ett album på fejjan för lite nostalgi.

2011-03-30 @ 22:02:09 Godis att klicka hem Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0