Vägen till lycka

Hit The Lights

Vaknat upp ur en perfekt sömn och känner mig så där galet chill som man gör efter en tung träning.

Jag drömde för andra eller tredje gången om att jag hade köpt en ny mobil och allt var sådär bra tills jag vaknade och letade efter den här mobilen. Fann min riktiga men brydde mig inte om den eftersom jag "hade" en annan och efter lite letande kom jag på mig själv att det faktiskt var en drömmm! Kanske  är på tiden att kirra e ny phone...

Anyway nu blir det en frunch, fixa mig, pick o pack o sen gitt en snabbis till jobbrummet och sen destination Actic, Ohooj!
 
Jay Sean Feat Lil Wayne - Hit The Lights
2011-01-25 @ 12:18:37 Mjusick according to me Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0