Vägen till lycka

A little trip

Igår natt eller när det var blev det inte mycket sömn om man säger så...Kanske somna vid tre tiden och väckarklockan gick igång vid fem på morgonen för att jag skulle upp och fixa mig. Vid sex tiden kom Lambert och plocka upp mig och sedan åkte vi vidare till Slimmen för att åka vidare till Västerås.

Varför åkte vi till Västerås? Jo för att Lambert OCH Selim tydligen börjat plugga där. Så vi åkte till Mälardalens högskola, de hade deras första lektion och jag utforska skolan...
Ett X antal senare fortsatte resan vidare till Stockholm för att kolla in vad som pågick där och självklart träffa vi på både Emanuel och Milan som blivit 08er, varav en följde med hem till linkan.

Efter en rolig resa hem var vi framme i kyliga Linköping, staden de lämna mig ensam kvar i hehehe! Med trötta fötter, en tung kropp och en hungrig mage kunde vi bara ta några enstaka steg innan vi ringde 112 och de skicka dit Linnéa som skjutsa oss hem, so thänks again!

lifeofroysan
Naked JuicebarTriwa

 

2010-09-04 @ 16:52:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnéa

Var.så.god. Men..you still owe me one!

2010-09-05 @ 02:44:56
URL: http://linneaerlingborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0