Vägen till lycka

Lyfta skrot

Mitt liv går typ i 250km/timme känns det som just nu...eller? För jag har ju så mycket att göra och såå menar jag. Har ju inget jobb, ingen dator utan bara en massa pengar som jag inte orkar slösa längre och så vidare.

Mina dagar går just nu ut på att överleva dagen utan att tröttna. Vaknar tidigt, sätter på tvn, äter frukost, går in på internet genom min mobil som är ultra ny(not), tittar på tv igen tills jag tröttnar, klär på mig, packar väskan, går o tränar, duschar, bastar, duschar igen, klär på mig igen, hem o käkar, tv igen borstar tänderna och tv igen tills jag somnar och sen sover jag tills jag vaknar och sen samma visa igen. Måste hålla bajsfia sysselsatt också ju. Heell yeah där klara vi en typisk dag i nuläget på några rader!

Jackie Boyz -- This One Is For You(cover)


kanye west- lost in the world

Mann ft. Iyaz - Return Of The Macc

Pleasure P- Already

Slim Thug Ft. B.o.B. - So High

Tiffany Evans - I'll Be There

Lloyd feat 50 Cent - Let's Get It In

Romeo Miller Feat. Trey Songz - What U Made Of

Bruno Mars - Marry You

Drake Feat. Mary j Blige Swizz Beats - Fancy (Remix)

Bob Sinclar feat Sean Paul - Tik Tok 
2010-09-30 @ 15:33:42 Mjusick according to me Permalink


Kommentarer
Postat av: mohammed ali

hahahahha du e svart ja svär, skulle ja va i dina byxor skulle ha hoppat framför ett snabbt tåg och dö snabbt för du behöver byta din livs stil snabbt som satan

2010-09-30 @ 15:53:22
Postat av: big phil

stay strong, arbetslöshet suger. Dont let it get 2 u

2010-10-02 @ 17:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0