Vägen till lycka

Heading off to Actic

Efter någon timma eller så förstod man på ritningen och efter ytterligare någon timma var sex stolar monterade. Nu återstår bara att olja in dem och till slut skruva dit sittdynorna. 

Fastän jag gått in på dett nyttiga livet var jag tvungen att ta lite coke på det för att återhämta mig. Men det jämnar ut sig nu när jag snart ska ner till Actic! Hörs lateroo

                                                    Kelly Rowland - Love You
                  
                      Jennifer Lopez feat. The Dream & Rick Ross - Run The World
                  
2010-09-13 @ 19:48:18 Mjusick according to me Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0