Vägen till lycka

FANTABOLOUS

Känner att det var ett tag sen jag lyssna på MIN låt och visst var det allt ett tag sen jag lyssna på den allt. Menmen jag blir lika glad och lycklig varje gång jag lyssnar på den.

Fastän jag brukar däcka tidigt om kvällarna nu för tiden så lyckades jag hålla mig uppe till halv fem tiden inatt/morse. Vakna upp runt nio-tio och kände mig helt pigg men efter att jag stängde ögonlocken någon sekund så lyckades jag vakna upp ett par timmar senare lycklig och glad med ett leende på läpparna!

Kanske innebär detta att något gott ska inträffa eller så mår jag bara fantabolous. Nu är det dags to pack the bag and hit down town. Smell ya later!

2010-10-08 @ 17:23:39 Mjusick according to me Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0