Vägen till lycka

Skönheten

Vakna upp förut och kände mig så pigg och glad. Känns som om jag fått sova länge och ostört inatt men ändå inte, något var det iallafall och min skönhetssömn har jag definitivt fått. För när jag vakna och satte på camen såg jag att jag var snyggare än aldrig förr, fått till värsta smajlet liksom. Menmen vissa har det andra inte, finns inte så mycket att göra åt det...

Vad säger vi om en feet faacking lunch nu? Givet säger vi, den som kommer och lagar mat åt mig får en tjugolapp ja svär på allt jag driver inte! Den som vill tjäna lite snabba cash, kom hit och laga mat, få en tjuga och gitt härifrån och lägg thä möneey in ya piggybank!

2010-10-19 @ 12:54:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: hemlis

söööt! vackert leende

2010-10-19 @ 17:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0