Vägen till lycka

Friday night

Klar med discogymmandet fastän det inte blir något disco, cyklat hem i kylan, fått i mig fishgratäng och nu är det bara chillfaktorn som håller på att gå upp mot hundra. Vet inte vad som händer ikväll men eftersom bajsfia drog en diss får man väl bara vara hemma och dega sönder med en film eller två...

Ciara Feat Usher – Turn It Up

Usher - I Did It

Kylie Minogue Feat Taio Cruz - Higher

Wayne Wonder – If I Ever
2010-10-22 @ 21:32:16 Mjusick according to me Permalink


Kommentarer
Postat av: softic

va snygg du var gubben :)

2010-10-22 @ 22:04:50
Postat av: Roy

Vad snygg jag var eller fortfarande är? Haha thanks mate!

2010-10-23 @ 11:48:04
URL: http://lifeofroysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0