Vägen till lycka

Dator skrotad!

Kollade nyss hur det såg ut för min kära dator och det såg inte så värst bra ut. Han klarade inte hela vägen utan blev dumpad i denna brutala och kalla värld. Verkar inte som om verkstaden gjort ett alltför jobbigt jobb eftersom det stod att det utförda arbetet var att de skrota min dator!
Här har vi statusen för min pärla:
Status: UTLÄMNAD FRÅN VERKSTAD
Utfört arbete: Skrotad av verkstad
Pris: Självrisk se villkor

Men men, Nu återstår det bara att vänta och se vad som händer och get back to the blogging in real life!

Wez Clarke, Eddie Kid & Charles E. Salter ft. Max'C - Without You


French Government - Balkanize Me (Original Mix)

Something Good & EOS - Walking On A Cirque (Something Goof Exclusive Bootleg)

Disfunktion ft Max´C - In The Sunshine (Don Palm & Johan Wedel Remix)

2010-10-02 @ 16:44:24 Mjusick according to me Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0