Vägen till lycka

More House

Dagen har bestått av musik, vatten, avfettning och schampo and theres more to come!
Selim A.K.A bonusspelaren kom förbi förut med sin smuutsiga bil och skulle tvättan. Alltså om Ni var där när vi tvätta bilen skulle ni nog tjuta av garv och typ slå han. Han blötte ner sin t-shirt, tog tag i en svamp och vred ur vattnet på sitt bröst och börja gnida sig mot bilen.

Precis som tjejer brukar göra på filmer, gjorde han i verkligheten utan att han märka att jag såg. Han gjorde allt detta för att en familj väntade på att få tvätta sin bil efter och han fick syn på en tjej som han fick för sig att hon kolla in honom(inte konstigt varför hon kolla in honom, när han tvätta sådär), tänkte jaag...
 
Afrojack & David Guetta VS. Kaskade & Digital LAB - Louder Than Empty Streets (Kaskade Mash Up)


Eve Feat. Gwen Stefani - Let Me Blow Ya Mind (Artistic Raw Bootleg)

Nicky Romero feat. Basto! - When Love Calls (Vocal Mix)

Tim Berg, Norman Doray & Sebastien Drums - Tweet It (DBN Remix)
2010-10-28 @ 16:54:43 Godis att klicka hem Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

om detta är sant, så gör jag det på riktigt! haha mindfuck

2010-10-28 @ 17:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0