Vägen till lycka

Y'all Spin My Head Right Round!

Jag känner att det var ett tag sen senaste inlägget och jag har helt enkelt inte orkar blöögga. I torsdags blev det en galen utgång och det var pretty fun!

Som bloggare får man ett och annat Ni vet, free drinks, gratis mat hit och dit och vad du än pekar på. Som när vi var klara på Platå och skulle vidare till Five Tastes. Ungefär så här såg det ut när jag kom dit och när vi bytte lite ord med varandra.
- Är det inte du som är Lifeofroysan.blogg.se?
* Joo det är jag!
 
-  Shoo, vi följer dig härifrån varje dag och spelar din musik i restaurangen.  Alla tjejer och killaar bara går looss! Vi vet inte hur du gör det Roy MEN du gör det!
Sen sätter jag mig ner när med de andra medan de käkar och försöker hinna med hastigheten som snurrar i min skalle. Sen en kille därifrån kommer med en kebabpizza och säger,
Varsågod Roy, Smaklig måltid!
Jag tänker WTF men säger,
*Guu va snälla, Ni skulle inte behövt göra en! slet tag i den och sänkte pizzan direkt. 
...
eller?

Hursom, natten/morgonen därpå var inte lika rolig hemma hos Lambert. sov precis under ett fönster utan persienner och vaknar tidigt på morgonen för att solen lyser på mitt ansikte, det är hur varmt som helst, når inte upp till fönstret och mår illa as hell! Ett antal timmar senare bestämmer jag mig för att ta en rehab och vandrar ner till Actic och sätter mig i relax-avdelningen i cirkus tre timmar...






Chris Brown Feat. Kevin McCall - Between The Lines

Jason Derulo - Lights, Camera, Action

Ke$ha – Cannibal
Jalil Lopez  Feat. Dj Khaled & Rick Ross - America's Most Wanted
Royce Da 5'9 - Where My Money
2010-11-06 @ 13:25:19 Godis att klicka hem Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0