Vägen till lycka

Verkligheten

Har suttit och övat på att göra fireballs hela kvällen och efter ett par timmar lyckades jag äntligen kasta iväg en...

Klockan är strax efter tre och Jag undrar vad alla styr med denna ljuva och unga natt. Då jag är synsk kan jag ju se vad alla gör, så ska nu berätta för Er vad några av dem alla gör:

Slimmen unnar sig något gott och klurar på vilken bomb han ska dra för morsan imorgon. 

Milan
kommer hem utan att säga till, faackar ur, packar ihop och drar sedan tillbaka till Stockholm igen.

Manne
leker stekare och har sparat sex månaders CSN-bidrag för att ta med sina nya vänner i Stockholm på en kväll @ Stureplan och säger så fort tillfällen ges "Nej det är lugnt, farsan betalar".

Ali
googlar på: Heta artister just nu+ vad kostar dem?... och gör en fest dagen därpå.

Lambert
sitter nog på en fin krog nu, för över lite pengar från sparkontot till privatkontot genom sin iphone och säger högt med sin stockholmska dialekt till bartendern, så damerna bredvid hör: Ursääkta, ett glas av er finaste rosé med en skvätt fanta och när du väl är i farten kan du ju vaska ett glas också... 

Edin
har suttit på kåken ett bra tag nu och ska väl dra en tralla eller två till family guy när han får permis.

Sirre
står framför spegeln och trimmar sin moppemusch, bjuder någon lycklig på makaroner och sitter vid facebook och kommenterar tjejers bilder.

Och jag då? Jag har blivit lämnad i staden, medan du gick och blunda och informerar Er om the reality!
                
                  
2010-11-13 @ 02:58:14 Mjusick according to me Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0