Vägen till lycka

Sjukbädden

Åkt på en grov förlylning eller något liknande och jag är illa ute. Doktorn sa typ att jag bör göra allt det jag velat göra och sådant snarast, fatta inte direkt vad han mena men sa okej, leggoo!

Hosta är nog det värsta som finns och när man har massa slem, luftvägarna är helt igen täppta och allt sådant shit. Om Ni är extra snälla kanske jag lägger upp en bild på mitt gröngula slem med en touch av lite blod i, hehe..
sjukbädd
Black Eyed Peas - Phenomenon

B.o.B. Feat. Wiz Khalifa - Fuck The Money Remix
Mohombi – Top Notch (Usher Demo)
Young Jeezy – Black & Yellow (Remix)
2010-11-29 @ 18:00:00 Mjusick according to me Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0