Vägen till lycka

Shopping!

Var @ town förut och kollade in Linköpings gator och butiker Tillsammans med Slimen och Pajen. Var inte lite med folk om man säger så. Solo hade jeans-rea men jag pallade verkligen inte kriga och leta igenom hela högen fastän det alltid finns något, om man dyker längst in och snor något som någon annan stackare försökt gömma...
Vidare till Carlings och ögonen fastna på denna gula och långa kofta som sedan fick äran att följa med hem.

Och grabbar, som Ni vet blir jag ju större för varje dag som går. Så om Ni vill ha en bit av kakan senare i livet är det dags för Er att göra någon nytta om vi säger så!

www.lifeofroysan.blogg.se
2010-11-20 @ 20:00:00 Fashion according to me Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0