Vägen till lycka

Dagens Mindfucker! It's Getting Hot In This Motherfuckeeer!!

Alltsåå jag börjar smått tro att jag fick ont i nacken idag på grund av att jag lyssnade på den här låten inatt och gick loss helt. Alltså fyfaan vad jag älskar den, rör om på allt som finns där inne i huvudet och trampar på det och bara gör sitt! Hade tänkt lyssna på den i min ensamhet men varför snååla?

www.lifeofroysan.blogg.se
Önskar alla en härlig lördag och till Er som ska gå loss ikväll, ladda upp med denna:
Lil Jon vs. SonicC - Get Naked (Stickin' Mash)
2010-11-20 @ 21:30:00 Godis att klicka hem Permalink


Kommentarer
Postat av: Kelly

Wow thats some reaal shit!

2010-11-20 @ 23:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0