Vägen till lycka

Mr.Fläsh

Äntligen heeeeelg! Det enda man lever för nu är typ helgerna. Dagen började med endast en lektion som kändes en aning onödig men det var skönt att komma upp tidigt så att inte hela dagen gick åt spillo. Lite lunch, långt snack med Sandra om allt mellan himmel och jord och lite träning på det, ja det är så jag skulle förklara dagen men efter träningen blev det lite shopping och det blev att kirra hem studentoutfiten. Snackaaa om att jag kommer vara MR.FLÄÄÄSH av alla studenter! Just wait and see...

Nu blir det en snabb dusch, vila upp sig och tagga inför kvällen. Blir sweet 20 party för Mido och Pajtimo. Fulltank är det som gäller ikväll, vart man vid nattens slut hamnar är ett mysterium, so stay tuned!
fläshfläsh

2010-05-07 @ 19:01:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Selmamuslijevic

Några önskade låtar till festen ''this is it'' Million styles - miss fatty.

Daddy yankee - Gasolina,

Akon - party animal ;)

2010-05-07 @ 23:01:13
URL: http://sselmamuslijeviic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0