Vägen till lycka

Blickar

Tröttheten är lika med 100 percent just nu så att dega i sängen är prio ett. Egentligen ska jag plugga matte som jag EGENTLIGEN skulle ha börjat med för någon vecka sen. But hey, som blivande student vet vi ju att krafterna inte räcker till både rajraj och plugg. Då får ju plugget helt enkelt vänta på sin tur...

Efter en lång fundering bar det ut i dimman igår/inatt där vi hamna på Platå.  Slimmen har efter ett litet uppehåll gjort comeback och went fullination. Fick skåda en och annan fin balguzz tillsammans med sin mindre fina shuno, alltid är det ju så. 




                    Drake Feat. Young Jeezy – Unforgettable
     
2010-05-23 @ 14:23:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: LinaJosefinBerg

Tack så mkt :D Nu blev jag glad! Fotar gör jag med min Canon 500 D :) Har inte hunnit lära mig den än riktigt, så de flesta bilderna blir ju tagna på de automatiska inställningarna men... jag lär mig väl med tiden! :)

2010-05-24 @ 16:17:51
URL: http://linajosefinberg.se
Postat av: dinidol

söt du är!

2010-05-26 @ 19:26:30
URL: http://dinidol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0