Vägen till lycka

Well they said you was high classed. Well, that was just a lie.

För första gången på något år har jag nu kännt vinden mot min skalle och jävligt gött kändes det! Kom på mig ett antal gånger när jag försökte dra i hår som inte fanns så drog sakta och diskret handen igen. Blickarna var många och en del kände säkert inte igen mig men som tur var, fick man goda komplimanger.

Fätt mä schöönt att sommaren är kommen men den är nog inte här för att stanna, så får njuta av varenda sekund av den genom att sitta inne och plugga. Projektrapporten blev klar inatt och blev inlämnad idag. One finished and two more to go. Så nu BÖRJAR vi på marknadsföringsarbetet som ska in IDAG. Feejnt 

                                              R. Kelly – Sign Of Victory
                

2010-05-20 @ 19:01:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

du passade fan bra i det också roysan! :D

2010-05-20 @ 19:20:01
URL: http://sofiaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0