Vägen till lycka

Herrå

Måndag idag och början på en förjävlig vecka. Hade bara en lektion som inte heller gav någonting, jätte tragiskt helt enkelt. Det är typ 17 skoldagar kvar? Paniken är större än aldrig förr just nu. Har typ 5 inlämningar och 3 prov kvar varav ett är matte C nationella. Gooosh, snälla någon hjälp mig med denna skit och gör mig till ett mattesnille för en dag...Nu dränker jag mig i depress, herrå!

Gravitonas - Kites (Dada Life Remix)



tur & retur
When the sun is gone, you find it in SK. Så här fint såg det ut i lördags när det var grått ute MEN det enda stället där det inte var grått, var i Skäggetorp! Den största samlingen av strålarna som Ni ser i mitten lyser självklart på mitt hem sen de andra mindre på några andra schyssta personer säkert.
solstrålar
2010-05-03 @ 17:50:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0