Vägen till lycka

So much louder than words

M.O.T.I.V.A.T.I.O.N.E.N till att plugga är lika med N.O.L.L! Efter gårdagen ska jag bara luta mig bakåt, ta det lugnt, glömma bort alla bekymmer, fack life, höja volymen och chilla till dagens repeat.

Ta del av dem genom att pusha på namnet. Köör barreee!
Afrojack & David Guetta - Louder Than Words (Original Mix) ★

Swedish House Mafia - Show One Love (Hardwell Did It Again Bootleg) ★

Albin Myers - Jump (Dabruck & Klein Remix) ★

Lady Gaga - Alejandro (Afrojack Remix) ★
Marc Mysterio feat. Craig Smart - Shout It Out (Francesco Diaz & Young Rebels Remix) ★
Dinka - Some People Will Never Learn (B.O.N.G Remix) ★
2010-05-16 @ 19:14:47 Godis att klicka hem Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0