Vägen till lycka

Seize The Day

Igår var det lite dålig planering som gällde men efter mycket om och men så blev det att kirra en biljett till Hoffmaestro, eftersom jag visste att jag skulle ångra mig annars.

Hur galeeeet var det inte? Jävliigt med fucking galeeeet var det! De var helt amaaziing live!!! Aldrig sett S2 ha så mycket folk på en och samma gång och det bra var ju att det var all sorts folk och det var en allmän sköön feeling på stället. Alla flippaa verkligen till max, svett föll från topp till tå och güzzar på mig likaså!

Kvällen blev helt enkelt mer än en fullpot!

Hoffmaestro
Hoffmaestro &  Chraa - Seize The Day

Hoffmaestro & Chraa - Ibracadabra

Hoffmaestro & Chraa - Desperado
2010-05-16 @ 14:25:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0