Vägen till lycka

One day left

Torsdag och fler bekymmer är nu borta. Började dagen med mattelektion där vi fick reda på hur nationella gick. Finns den att jag får precis 12 poäng som är godkänt? Tydligen men då det inte gått så bra innan måste läraren fundera över hur det blir fastän hon sagt att jag får G om jag får det på nationella...

Annars har jag bara haft en helt vanlig Fridolindag. Hon är ganska ego och ville att jag skulle fota henne för fullt so why not. Vi är ganska lika, vi båda pratar långsamt och tyst så ingen annan hör en och vi skriver loggbok ett halvår efter, sååjaa thumbs up!

Ett arbeta kvar och bara för det bleejre att firaa så att säga, tjingeling.





2010-05-27 @ 21:22:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emsan

OJ SÅ LÄCKERT !

2010-05-29 @ 11:58:04
URL: http://indianfeather.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0