Vägen till lycka

Nationella Prov

Seg dag, jääävligt seg! Började med att jag vaknade klockan fyra inatt och inte kunde sova, satte på tvn och kolla till fem för att sedan försöka somna om men det gick inte. Låg kvar och kolla upp i taket till sex och efter det gick jag upp för att fixa iordning mig och dra till skolan i god tid till provet.

Kommer till skolan och hjärtat börjar slå 240km/h och får världens panik inför nationella i matte c. Sitter där i aulan och klockan tickar, jag kanske har gjort tre uppgifter på någon timma som ska ta tio minuter. Tiden går och går, jag spelar smart och skriver och lämnar in provet efter fyra timmar! Hur gick det? Kan ha gått som på räls eller så kan det ha gått utför rälsen, tåget sprängs och alla ombord dör...

Hoppas på att få lämna tillbaka denna smärta och aldrig mer röra vid den.
Matte C 
Drake Feat. Lil’ Wayne – Miss Me

Ne-Yo – Beautiful Monster

The-Dream – Sex Intelligent
2010-05-25 @ 22:07:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: dinidol

jobbigt med matte C

2010-05-26 @ 17:25:27
URL: http://dinidol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0