Vägen till lycka

Life is guud now

Satt som en annan idiot igår i flera timmar i sträck och försökte bli klar med det sista arbetet som jag inte kunde ett shit om men ordbajsa gjorde jag iallafall. Skicka in det 20 minuter innan deadline och kändes mer än perfekt kan jag lova. Firade det hela med att sova och ville inte vakna förrän dagen innan dagen men självklart vakna jag klockan åtta på morgonen...

Mina tre år på Katedral är nu över, mina tre år på gymnasiet är över och dessvärre är mina tre års studiebidrag nu över. Kommer sakna denna tid som fan men ändå glädjas över att det nu är slut. Folk kommer splittras och gå skilda vägar men så länge någon samt jag själv tror på mig så vet jag att jag kommer komma dit jag vill. Om det krävs att plugga vidare eller inte skiter jag i men jag SKA komma dit! (kommer ångra att jag skrev plugga vidare)

När du äntligen har nått den slutliga mållinjen, ja då har du nått din framgång.
Framtid
2010-05-29 @ 11:00:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0