Vägen till lycka

Vildanden

Wow, vilken dag säger jag bara! Det hela börjar med att jag får en skön sovmorgon, går upp och fixar mig och slänger i mig en frukost för en gångs skull. Går ut för att låsa upp hojjen och bemöter ett lite slaskigt klimat, tydligen hade det snöat. Rullar till skolan och har endast två lektioner att stå ut med! Jag klarar det och chillar en stund för att sedan dra och träna innan jag skulle på teater, yes you heard me teater!

Jag kör loss, tar en lång dusch, klär på mig igen och drar ett käk hos Manne i Sibylla. Hinner med ett chitchat innan jag travar vidare till Östgötateatern. Plötsligt ligger han där, helt ensam utan en skråma och bara väntar på att jag ska ta med honom. Mannen jag talar om är självaste Benjamin Franklin! Han bara låg där på marken med en gloria över huvudet och titta på mig med en glad min. Det var ju självklart att han skulle få följa med mig

Aja hamnade iallafall på teatern och det blev att titta på "Vildanden" av Henrik Ibsen. Det var allt en speciell föreställning men lite bra var den iallafall och duktiga skådespelare as well.

Here is Mr.Benjamin Franklin in a photoshot @ mi casa

2010-03-17 @ 22:37:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cissi

Sköön du är;)

2010-03-18 @ 18:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0