Vägen till lycka

Birthday Cake

Efter ett tungt arbete har jag nu gjort klart tårtan. Det fick bli en smarrig marrängtårta med chocolate på och sådär, mycket fläsh på den. Om Ni vill beställa en custom made birthdaycake, inga problem jag fixar! Ange rabattkod "Roysan" och du får 25% rabatt på din tårta, mööms!

Sitter fortfarande i min morgonrock efter den långa duschen. Skrubbningen gick nog överstyr, då det känns som om översta lagret av huden försvann. Solen lyser fortfarande in i mitt rum och skulle vilja ta en promenix i vädret, men orken vinner över lusten så det bliir ingee.



Axwell - It's True (Rick Costa Remix)

David Guetts Feat Kid Cudi - Memories (Barletta Remix)

Adam Tas - Show Me The Way (Original Mix)

D'argento - Long Time (Original Mix)

Bassjackers - Rocker (Apster Remix)
2010-03-06 @ 14:59:01 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ellen

SV; Hej & tack detsamma :)

Jo den gick bra, men man ska göra de ca. 5 gånger innan man får ett bra resultat, men man såg ju skillnad efter första gången iaf :) du kan ju vara me min tävling? lottar ut ett tandbleknings paket gratis :) kram !

2010-03-06 @ 16:38:13
URL: http://eswalander.se/
Postat av: Hanna

"Roysan". Så, fixar du den tills nästa lördag? Mycket grädde, och helst jordgubbar. Hallon går också bra. Hittat ringen förresten?

2010-03-06 @ 21:09:40
URL: http://alivebutnotamused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0