Vägen till lycka

Sleepwalking

Faacked app trött är jag. Vaknade precis(tack vare sliskig orm som ringde mig) ur en liten powernap men känner att den borde ha varit längre så kanske somnar igen om jag har tur. Idag när jag kom hem och tog ett snack så möttes jag av dem vanliga breven. Idag var det från Sony Music again som bjöd mig på någon gala och bifogade även med någon kod så jag kan hämta ut biljetter till någon tung show. Som ni förstår vill dem ha en tung kille som kan lysa upp stället men trött som jag är pallar jag inte bry mig, händer för mycket sådant känner jag just nu.

Slimmen försöker dra med mig på en torsdags utgång men jag har ingen aning om jag har orken. Om du ska ut kontakta mig så kontaktar jag honom, på det viset blir han inte ensam.


I.Y.A.Z – Love

Cisco Adler Feat. Lil Jon & Dirty Nasty– Spring Break Lover

Aion Clarke – Kiss From A Rose (Seal Cover)
2010-03-04 @ 17:07:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Selim

sug av mig sideways ok. snubben, du kommer gå ut idag för annars får du ångest över att du inte vet vad som har hänt ute o vad som är mode.

2010-03-04 @ 17:28:11
Postat av: Anonym

Bra låtar!:D

2010-03-04 @ 20:38:46
URL: http://ellmers.tk
Postat av: Anonym

sv: nej det är inte alls lång kvar:D bara ett par månader, det kommer bli hur rolg som hälst!:)

2010-03-05 @ 11:12:52
URL: http://justiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0