Vägen till lycka

Kvällar i dagar!

Galen kväll igår säger jag bara. Vi firade ju födelsedagsbarnet som fyllde år, så då är det godtagbart. Blev lite much white white winee igår tror jag men det är så vi gillar det. Finns lite minnesluckor här och där, så om du har några roliga minnen att dela med av så feel free to contact me!

Idag var det lite bakishäng och det var jäävligt länge sen en sådan inträffa. Orkar man dra ut ikväll med är tuff fråga...

Nu orkar jag inte skriva mer så igår och idag får beskrivas med bilder. Eftersom en en bild säger mer än 1000 ord så kan man säga att jag en jävla massa tusen ord. Så här många bilder som jag lagt upp nu har jag aldrig lagt upp tidigare, woow!





MJ





ali haffar guzz


2010-03-27 @ 21:55:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0