Vägen till lycka

Pallar verkligen inte!

Vad har jag gjort idag? Jo jag lyckades dra mig till gymmet. Borde jag ha skitit i det egentligen? Aah tror nog så, kändes seriöst som om man började om från början haha! Orkade knappt någonting och att jag glömde mina skor och fick gå runt med strumpor gjorde ju saken mycket bättre,yeye. Imorgon blir det passet...eller?

Snart blir det att försöka komma ifatt typ två månader eller mer oskriven loggbok. Jag är nog inte den enda som hatar the black book! Riktig äcklig är den om jag ska förklara den själv men vet ju att ni är minst 432232 som tycker likadant...


Jason Derulo – Queen of Hearts

Lloyd Feat. Trazz – Internet Love

Justin Bieber - Never Let You Go (Studio Version)
2010-03-02 @ 21:21:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Ringen finns (fanns) på Glitter. Hoppas att du hittar den!

2010-03-03 @ 08:30:18
URL: http://alivebutnotamused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0