Vägen till lycka

Mördarveckan har bara börjat!

I apologize for the bad update men har haft fullt upp och har det fortfarande :/. Igår plugga jag till matteprov som jag hade idag och det gick inte som jag hade räknat med. Kanske gick bättre, kanske gick sämre. Det var en seg dag fastän man slutade rätt så tidigt.

Idag är den iallafall här som jag så länge har väntat på, min laddare till kameran har kommit så nu bleejre lite woligaree bilder framöver här på bloggen, fast iförsig kommer jag nog inte orka bära med mig den tegelstenen överallt...




Min Buddah som jag gnider om magen varje dag samt mina vackra orkidéer som jag har i alla olika färger. Nu tänker ni säkert: Wow, hur lyckas han få sina orkidéer så vackra och blomstrande. Receptet är kärlek.

Hur som helst idag blire att plugga kemi som jag håller så varmt om hjärtat...eller?
2010-03-23 @ 16:02:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: steVe

ELLER så kanske du har en mamma som sköter allt sånt....

2010-03-23 @ 16:41:25
URL: http://stevieee.blogg.se/
Postat av: Roy

Skulle kunna vara så MEN så är icke fallet denna gång...

2010-03-23 @ 16:47:08
URL: http://lifeofroysan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken bra mamma du har! som gör ALLT för dig..Bästa!

2010-03-23 @ 22:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0