Vägen till lycka

Crazy Monday

Blev tyvärr ingen träning idag då man somna i sängen så gottgör Er istället med att skänka flera kilogram med nytt godis. Imorgon har jag endast en lektion för att vi ska till universitetet på typ öppethus men jag blev plötsligt lite ringrostig och jätte sjuk, så jag vet inte om jag klarar av morgondagen :/ Aja får väl se hur det ligger till imorgonbitti, hoppas det är bättre för vill absolut inte missa en lektion...

Fat Man Scoop - Get It Girl

Chanj Feat. Yung Joc - Dance For Me

Big Sean Feat Mr. Hudson – Way Out

David Archuleta – She’s Not You

Mateo – Empire State Of Mind

Paula DeAnda – Take Off The Brakes

Sway Feat. Akon– Pray For Kaya

Usher – Lingerie

Usher – Somebody To Love

Baby Bash – Can’t Live Without You

Chipumk Feat. Esmee Denters – Until You Were Gone
Elliott Yamin – Torn Down

FDM Feat. Ne-Yo– Because Of You remix 2010

Jennifer Hudson – Can’t Help Who You Love

Kelly Rowland Feat Michael Buble– How Deep Is Your Love


Enjoy!
2010-03-01 @ 23:09:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0