Vägen till lycka

Då köör vi!

Vilken härlig dag Ni! Har hunnit med ganska mycket idag känns det som men ändå inte eftersom jag inte kommer på allt jag gjort idag. Har iallafall hunnit med en träning, droppat av lite grejjer i lägenheten som såg ut som en svinstia. Sedan har man hunnit med en tripp på stan också med Milan och Philip, vilket resultera i lite shopping. Fynda en brand new skinnjacka till mig, gööött!

Har tagit mig en dösch precis så nu blire att fixa lite käk och dra in till stan. Ikväll kör vi för Selim som fyller 20 år idag. Congratulations! Hoppas du har kul på vägarna och hinner komma hem innan vi festat klart!

2010-03-26 @ 20:31:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0